Wybierając Allegro, jako partnera biznesowego otwieramy nową drogę dla naszego sklepu internetowego, umożliwiającą pozyskanie nowych potencjalnych klientów, którzy z chęcią do tej pory korzystali z możliwości sprzedażowych, jakie niesie za sobą ta gigantyczna platforma.
Od lat ceniona przez wielu konsumentów, wprowadzona do naszego biznesu z pewnością wygeneruje dodatkowe zyski. Możliwości, jakie udostępnia, w tym śledzenie przesyłki Allegro, jest niezwykle istotnym elementem, ze względu na fakt, że konsument wymaga obecnie bycia na bieżąco ze statusem swojego zamówienia internetowego.
Chcąc zatrzymać u siebie klienta i przyciągnąć nowych konsumentów, należy zadbać o odpowiedni rozwój swojego biznesu internetowego. Ma to ogromny wpływ na odbiór i chęć dokonywania kolejnych zakupów. Dbając o komfort klienta podczas całego procesu sprzedażowego, warto wdrożyć automatyzację polegającą na wykonywaniu wskazanych działań przez system, który będzie łącznikiem między sklepem online a klientem informując o kolejnych krokach sprzedaży.
Wykorzystanie integracji ErpBox i śledzenie przesyłki Allegro poprzez spięcie wtyczki ze sklepem internetowym, umożliwia pełną kontrolę nie tylko nad samą przesyłką, ale także nad stanami magazynowymi, dzięki czemu nie ma możliwości sprzedaży produktu, który fizycznie wyszedł już ze sklepu. Taka automatyczna aktualizacja, to doskonałe udogodnienie niwelujące konieczność ręcznego przeliczania produktów i powstanie ewentualnych pomyłek.
Wdrożenie pełnej automatyzacji sklepu internetowego, poprzez wykorzystanie możliwości wtyczki ErpBox pozwala na optymalizację pracy biznesu online i wysokie oszczędności.