Skuteczna reklama jest podstawą działalności każdego przedsiębiorstwa, począwszy od mikro – i małych przedsiębiorców kończąc na gigantycznych, światowych korporacjach. Oczywiście nie inaczej jest w świecie nieruchomości. Wynajęcie nieruchomości jest bardzo trudne jeżeli firma nie inwestuje w reklamę, na przykład w reklamę w wyszukiwarkach czy inne formy promowania danej nieruchomości, danego osiedla czy też nieruchomości komercyjnych.
Cóż z tego bowiem, że oferowane przez naszą firmę produkty i usługi są świetnej jakości, jeśli niewiele osób zdaje sobie z tego sprawę? Musimy zatem podjąć takie działania, aby jak najwięcej potencjalnych klientów uzyskało informację o naszej ofercie.
Należy mieć na uwadze, że reklama powinna być dostosowana do profilu firmy i jej klientów. Zupełnie inny będzie przekaz dla nastolatków, a inny dla małych dzieci i ich rodziców, czy dla osób starszych. Należy dobrze rozważyć sposób reklamy, aby pieniądze, które na to wydamy nie zmarnowały się.